Wednesday, June 07, 2006

Birds of the same feathers flocked together.


3 comments:

Killl_Roy said...

posted on June but the photo says its taken at May :p

how did it go? did you all come up on top?

Kim Lian said...

The competition was on 28th June 2006. Both of us came out 4th, hehe..

黄高弼 said...

我天性谨小慎微,事事小心,处处留意,及至家中亦然。一日家中来客,我正与客敬茶,三岁小儿突叫:“爸,我欲尿尿。”我慌忙上前,将小儿引入厕,并小心诫之:“倘有客人在,不可再叫尿,要说文明用语。”小儿不解,眨小眼问:“如何才是文明用语?”我思忖,嘱小儿下次如尿,即言:爸,我想唱歌。小儿记之。入夜,小儿尿急,叫:“爸,我欲唱歌。”我睡意正酣,训小儿道:“夜静更深,唱歌岂不误人睡眠?”小儿哭闹。我问:“非唱不可?”小儿答:“是。”我无奈道:“既如此,小声对我耳唱之,不可大声。”语毕,一股热流贯之于耳